Poštovani korisnici vodnih usluga,

Vaše stanje možete nam dostaviti putem ovog WEB obrasca reports ili prijavom preko telefonske centrale.

 

Vodovod Pula d.o.o. uveo je od 15. siječnja 2014. godine automatski sustav za dojavu stanja vodomjera.

Ističemo, da će i dalje djelatnici ovoga Društva vršiti očitavanje vodomjera, te se potreba dojave stanja prvenstveno odnosi na korisnike čiji su vodomjeri u zatvorenom prostoru, i nemamo mogućnost njihovog redovnog očitavanja.

Navedenu uslugu možete koristiti pozivom na broj telefona 052/529-999, 24 sata dnevno, od 15. do posljednjeg dana u mjesecu.

          Stanje koje potrošači dojave automatski se upisuje u bazu podataka, tako da će sustav  u slučaju nepravilnog unosa obavijestiti potrošača da ponovi upis.

          Prilikom dojave stanja, biti će potrebno unijeti, osim stanja vodomjera, i Vaš jedinstveni broj mjernog mjesta, uključujući i nule, koji se nalazi na računu za vodne usluge ispod adrese Potrošača,  i  na dnu naloga za nacionalna plaćanja:

centrala-529999

Kontakt

Vodovod Pula d.o.o.
za javnu vodoopskrbu

Radićeva 9, 52100 Pula
Tel:   +385(0)52/529-900
Fax:  +385(0)52/211-554
e-mail:
protokol@vodovod-pula.hr

OIB:   19798348108

Plaćanje iz inozemstva

Multivalutni račun:
2360000-1101648212
IBAN: HR3123600001101648212
SWIFT: ZABAHR2X

 

Plaćanje računa

Poštovani korisnici!

Plaćajte račune u FINA-i bez troškova naknade.

Radno vrijeme

Reklamacije: radnim danom
(pon-pet): 08:00 - 13:00 sati
Telefon: 052/529-948

 

Referent za priključke:
(pon-uto-čet-pet):
08:00 - 10:00 sati