PRIJAVA POTROŠNJE PUTEM WEB I MOBILNE APLIKACIJE MOJ VODOVOD PULA
Prijavu stanja vodomjera možete izvršiti putem web ili mobilne aplikacije Moj Vodovod Pula.
Prethodno je potrebno izvršiti registraciju sa šifrom potrošača i OIB-om potrošača. Registraciju možete izvršiti ovdje Registrirajte se.
Ukoliko ste već registrirani možete se prijaviti ovdje Prijavite se .
Prijava je omogućena od 15-og dana u mjesecu pa do kraja mjeseca.
Uz pomoć naše intuitivne aplikacije možete još provjeriti podatke o računima i potrošnji, pregledati povijest očitanja, primiti račune u elektroničkom obliku te ih izravno platiti ali i predati određene zahtjeve.
|
|
Prijava potrošnje putem telefona
Vodovod Pula d.o.o. uveo je od 15. siječnja 2014. godine automatski sustav za dojavu stanja vodomjera.
Ističemo, da će i dalje djelatnici ovoga Društva vršiti očitavanje vodomjera, te se potreba dojave stanja prvenstveno odnosi na korisnike čiji su vodomjeri u zatvorenom prostoru, i nemamo mogućnost njihovog redovnog očitavanja.
Navedenu uslugu možete koristiti pozivom na broj telefona 052/529-999, 24 sata dnevno, od 15. do posljednjeg dana u mjesecu.
Stanje koje potrošači dojave automatski se upisuje u bazu podataka, tako da će sustav u slučaju nepravilnog unosa obavijestiti potrošača da ponovi upis.
Prilikom dojave stanja, biti će potrebno unijeti, osim stanja vodomjera, i Vaš jedinstveni broj mjernog mjesta, uključujući i nule, koji se nalazi na računu za vodne usluge ispod adrese Potrošača, i na dnu naloga za nacionalna plaćanja:
Kontakt info
Korisnička podrška
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja i nejasnoća ili vam je potrebna pomoć, slobodno nam se obratite putem naše kontakt stranice!
Kontaktirajte nas