Korisnici

Korisne informacije u svezi naših usluga

PRIJAVA POTROŠNJE PUTEM WEB I MOBILNE APLIKACIJE MOJ VODOVOD PULA


Prijavu stanja vodomjera možete izvršiti putem web ili mobilne aplikacije Moj Vodovod Pula.

Prethodno je potrebno izvršiti registraciju sa šifrom potrošača i OIB-om potrošača. Registraciju možete izvršiti ovdje Registrirajte se.

Ukoliko ste već registrirani možete se prijaviti ovdje Prijavite se .

Prijava je omogućena od 15-og dana u mjesecu pa do kraja mjeseca.

Uz pomoć naše intuitivne aplikacije možete još provjeriti podatke o računima i potrošnji, pregledati povijest očitanja, primiti račune u elektroničkom obliku te ih izravno platiti ali i predati određene zahtjeve.

Prijava potrošnje putem telefona


Vodovod Pula d.o.o. uveo je od 15. siječnja 2014. godine automatski sustav za dojavu stanja vodomjera.

Ističemo, da će i dalje djelatnici ovoga Društva vršiti očitavanje vodomjera, te se potreba dojave stanja prvenstveno odnosi na korisnike čiji su vodomjeri u zatvorenom prostoru, i nemamo mogućnost njihovog redovnog očitavanja.

Navedenu uslugu možete koristiti pozivom na broj telefona 052/529-999, 24 sata dnevno, od 15. do posljednjeg dana u mjesecu.

Stanje koje potrošači dojave automatski se upisuje u bazu podataka, tako da će sustav  u slučaju nepravilnog unosa obavijestiti potrošača da ponovi upis.

Prilikom dojave stanja, biti će potrebno unijeti, osim stanja vodomjera, i Vaš jedinstveni broj mjernog mjesta, uključujući i nule, koji se nalazi na računu za vodne usluge ispod adrese Potrošača,  i  na dnu naloga za nacionalna plaćanja:




Kontakt info

Korisnička podrška

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja i nejasnoća ili vam je potrebna pomoć, slobodno nam se obratite putem naše kontakt stranice!

Kontaktirajte nas