Prigovori i reklamacije
Pisani prigovor na izdani račun možete podnijeti u roku od 30 dana od njegovog izdavanja.
Društvo je dužno na prigovor odgovoriti pisanim putem u roku od 15 dana od primitka.
Napomena: ukoliko imate prigovor/reklamaciju na račun, to ne odgađa plaćanje po računu.
Svoj prigovor na račun možete uputiti pisanim putem na:
• adresu elektroničke pošte: protokol@vodovod-pula.hr
• poštansku adresu: VODOVOD PULA d.o.o. Pula, Radićeva 9, 52100 Pula
• osobnom predajom u poslovnim prostorijama VODOVOD PULA d.o.o. Pula, Radićeva 9, 52100 Pula
Ukoliko niste zadovoljni očitovanjem na prigovor ili vam po isteku roka odgovor nije dostavljen, možete podnijeti pisanu reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača, kao drugostupanjskom tijelu, na jedan od slijedećih načina:
• na adresu elektroničke pošte: povjerenstvo-reklamacije@vodovod-pula.hr
• na poštansku adresu: VODOVOD PULA d.o.o. Pula, Radićeva 9, 52100 Pula, Povjerenstvo za reklamacije potrošača
• osobnom predajom u poslovnim prostorijama VODOVOD PULA d.o.o. Pula, Radićeva 9, 52100 Pula
Povjerenstvo je dužno na reklamaciju odgovoriti pisanim putem, u roku od 30 dana od zaprimanja.
Kontakt info
Korisnička podrška
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja i nejasnoća ili vam je potrebna pomoć, slobodno nam se obratite putem naše kontakt stranice!
Kontaktirajte nas